Många saker avbockat från listan idag



Idag tog jag tag i mig själv och gjorde saker som jag borde gjort för längesen.

- Jag har adressändrat mig och Marcus inför flytten.
- Ringde bredbandsbolaget för att flyttanmäla det, dock fick jag inte eftersom det bara är Marcus som står på det.
- Äntligen, så ringde jag gymmet. Så på tisdag är det jag och Marcus som står där peppade och ska få träningsprogram! Jag ser fram emot det och hoppas verkligen att bacillen eller viruset som härjat i min kropp alldeles för länge nu kan bestämma sig för att ta och försvinna för gott innan dess.
Annars så får jag helt enkelt köra igång försiktigt. Bättra att gymma lugnt än inte alls, eller hur.


Så idag känner jag mig stolt som en tupp över mig själv och vad jag faktiskt åstadkommit trots febern som intagit min kropp.
Nu ska jag försöka skriva ihop dom där anteckningarna så kanske jag med gott samvete hinner ta en powernap innan det är dags att bege sig mot Borås tennishall för lite hederlig badminton. Måste leta på och damma av mitt gamla racket också.


Igår hade jag en jobbigt känsla i hela kroppen och det gjorde mig ledsen eftersom jag varit så sjukt glad och lycklig den senaste tiden. Idag spritter det i kroppen igen och det är precis såhär det ska vara! Även om jag är hängig och sjuk hela tiden så måste man vara glad och ha humöret uppe. Det händer ju så mycket roliga saker i mitt liv just nu!


Till veckan är schemat verkligen fullspäckat, eller det började redan denna vecka.
- På fredag eftermiddag kommer Marcus föräldrar och hälsar på över helgen, det ska bli mysigt, jag har faktiskt saknat dem.
- På söndag kommer Mikaela äntligen hem från Thailand och är brun och snygg!
- Till veckan är det tre föreläsningar varav en heldag.
- På tisdag blir det gymmet.
- Torsdagen har Louise födelsedagsmiddag på Harrys, tokgulligt att bjuda med mig :)
- Fredag kanske vi kilar till fashion market som är här i Borås.
- Fredag firar jag och Marcus sex år (och ett som förlovade) och sen är det flyttpacka som gäller.
- Måndagen efter det hämtar jag nycklarna och Marcus far till Stockholm.

Så det lär inte bli många lugna stunder framöver, men det är precis så det ska vara och så jag vill ha det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback