Ny vecka - nya tag




Helgen var alldeles för kort, men så är det också alldeles för ofta.
Så nu är det ny vecka och nya tag som gäller.
Har avverkat en av fyra föreläsningar denna vecka och jag har aldrig tidigare i mitt liv antecknat så mycket på tre timmar som jag gjorde i dag. 10 sidor, gissa om handen värker.
Det är dock ett väldigt intressant ämne och det är något som jag verkligen vill lära mig så då är det lika bra att suga upp allt man kan ; )

Skönt att sluta tolv, det gör vi alla föreläsningar nu i veckan.
Inte för att det händer så mycket efter skolan ändå men.
Idag hade jag tänkt renskriva anteckningarna på datorn och bara ta det lugnt.
Imorgon är det dags för tvätt, men hellre imorn än på fredag kväll.
På onsdag kväll är det badminton som gäller, det ser jag verkligen fram emot!


Veckorna verkligen rusar fram nu. Snart är det redan december.
Jag måste säga att jag faktiskt har lite hemlängtan emellanåt.
Men det är bara tanken på att det faktiskt är en månad kvar tills jag får se min familj igen som gör det svårt.
Annars går ju tiden som sagt väldigt fort men en månad känns som en evighet just nu.
Dock har jag fullt upp med massa plugg, catch up med Mikaela efter hennes resa, fira sexårsdag och flytta nu framöver så jag lär knappast ha tid för att längta hem. Dessutom har jag det superbra här nere med alla nya vänner och med min M så det går knappast någon nöd på mig. Men visst saknar man guldkornen där hemma emellanåt.
Synd att det är så långt hem.


/A


Kommentarer
LINA VERONICA säger:

det sket sig med de där lägenheterna, men nu håller jag alla mina tummar... och tår för en på norrmalm! ;D

2008-11-17 | 14:46:31
Bloggadress: http://linaveronica.blogg.se/
LINA VERONICA säger:

tack så mycket!

ska kolla på en idag, som jag hoppas väldigt mycket på! den har blivit nekad av de första i kön så vi är högst upp nu! jippi kan man ju bara säga! ;D

2008-11-17 | 15:10:11
Bloggadress: http://linaveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback