Sommar




Jag längtar efter sommaren. Det blir min första sommar i Borås och jag ser verkligen fram emot den även om jag inte kommer tillbringa alla sommar månader här. Jag har bara sett Borås en dag i somras och jag älskade det. Det finns vatten och det finns grönt, det är inte mer än så jag begär. Dessutom har jag planerat in en massa roadtrips här runt om. Halmstad och Varberg bland annat. Ska bli såå mys!

Anledningen till den starka sommarlängtan helt plötsligt är att jag satt och kollade på kort. I nya lägenheten ska jag ha en massa fotografier och sådär. Där vi bor nu har vi inte en enda tavla uppsatt men sen har vi våran egen lya där vi får göra precis som vi vill! Jag letar därför upp foton som ligger mig varmt om hjärtat.
Självklart kommer jag att vilja ha en massa från våra båtturer på vänern och alla mysiga dagar ute i stugan.
Fotona får det att kännas som om värmland faktiskt inte är så långt borta trotsallt.

Fotot på min ring som jag lade upp för ett tag sen, kommer jag att förstora och den ska få hänga på våran sovrumsvägg.

Kommentarer
Anonym säger:

Svar: Har du inte fått dem? Jag mailar chicy senare idag.

2008-11-06 | 12:54:14
LINA VERONICA säger:

tack så mycket! är glad att det äntligen ska bli undersökt ordentligt!



så jäkla underbar bild! måste testa att ta en likadan! ;) du inspirerar!

2008-11-06 | 18:45:25
Bloggadress: http://linaveronica.blogg.se/
LINA VERONICA säger:

hihi, tack så mycket! :) ja jag är så jäkla glad! helt underbart!

2008-11-06 | 18:58:51
Bloggadress: http://linaveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback