There's not a black america

"There's not a liberal america, or a konservative america, there's a united states of america.
There's not a black america, and a white america, and latino america, and asian america, there's the united states of america"


Att Obama vann USA's president val har väl inte undgått någon?
Själv hade jag verkligen hoppats på Obama för USA's skull.
Kollar man på deras viktigaste frågor så var det verkligen Obama som hade dom rätta värderingarna och lösningarna på allt.
Dessutom tror jag att Obama som är så ung kan påverka väldigt positivt på ungdomar runt om i världen, inte bara i USA.
McCain hade en del saker också så var bra men jag tror att USA äntligen är mogen för en president som Obama. Han är deras första svarta president, vilket egentligen är skandal att det tog så lång tid men det visar också på att USA har mognat.

Nu hoppas jag på att allt är lika bra som han sagt.
Tyvärr har vi hört allt för mycket allt för många gånger så förhoppningarna är låga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback