Tisdag - slappdag

Knatade upp när posten trillade ner på golvet i lägenheten, mitt minneskort till mobilen hade kommit : )
Tackar för en snabb leverans av katshing, ett 2gigs minne för 60:-, inget att gråta över direkt.


Jag har segat hela morgonen/förmiddagen nu och jag kommer fortsätta med det hela dagen.
Ibland är det skönt att slippa ha något man ska göra.
Visserligen borde jag kanske sätta näsan i materiallära boken men jag tror att jag struntar i det ; )


Ska nog ta en lång dusch och sen hoppa i något bekvämt och lägga mig framför P.S. I love you som jag skrev igår.
Ska se om jag kanske kan våga mig på att klippa luggen på mig idag också. Är verkligen alldeles för feg att göra det själv men det känns sjukt onödigt att gå till en frisör för att göra det.


Vädret är grått och trist som vanligt, annars hade jag nog tagit på mig löparskorna för en liten runda, haha. Vem försöker jag lura? Som om jag skulle ha sprungit, nej, men en promenad hade inte varit helt fel faktiskt.



Vad gör ni idag?


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback