Tomhet

Nu är helgen över och den har verkligen varit helt kanon.
i Lördags kom mammsen, hennes kompis och min bästaste Elin hit.
Vi åkte direkt till Ullared och fyndade en hel del.
Vi avslutade med mys hemma hos oss där vi alla sov.
Söndagen knatade vi upp tidigt och åkte tillbaka till Ullared och gekås för att handla det sista.

Jag har fått tag på en massa bra julklappar och de flesta är faktiskt färgidhandlade. Riktigt skönt att slippa tänka på det.
Mamma och Pirkko åkte hem i söndags men Elin stannade till idag.
Vi har mest bara slappat och haft det gôtt. synd bara att Borås inte bjöd på fint väder igår, det kom idag. morr.

Nu känns lägenheten otroligt tom, M är på jobbet och jag är ensam.
Ganska skönt samtidigt.

Nu ska jag faktiskt försöka att färga mitt eget hår, eller rättare sagt lägga i slingor. Jag har en aning om att det kommer bli svårt och ta tid, men det ska gå.
Sen har jag planerat en riktigt tjej dag. Jag ska peela mig, ansiktsmask, fotbad och hela rubbet. Allt för att ladda upp mina batterier.

Imorgon börjar en ny kurs, ska bli intressant, dessvärra börjar en förkylning smyga på mig, mindre kul.


/A

Kommentarer
LINA VERONICA säger:

hej! kollade mejlen nu! det är verkligen jättesnällt att du erbjöd det! du förstår inte hur tacksam jag verkligen är! :) men vi vill gärna ha något eget, som vi kan bygga på så vi förhoppningsvis slipper flytta!



tusen tack ändå! verkligen! <3

2008-11-05 | 10:43:19
Bloggadress: http://linaveronica.blogg.se/
Fru Evelina säger:

åh, ullared... jag längtar redan dit igen haha =)

kram!

2008-11-05 | 14:27:54
Bloggadress: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback