Torsdag

Wooow, det regnar inte, men det är inte fint väder för det. Man kan helt enkelt inte få allt.

Knatade upp lite för sent idag, men det är skönt att sova.
Marcus kom hem på sin lunch och hade mig sig kebabtallrik och cola till mig. Mumma!
Synd bara att jag fick bryta mitt löfte om att inte dricka coca-cola. Jag höll mig i alla fall i tre och en halv dag och det borde vara något slags rekord av mig eller något. För det var längesen jag var utan cola så länge. Shiit. Det är verkligen tragiskt.


Nu väntar jag på att Zandra ska piffa klart sig och ringa så att vi kan fara upp mot Knalleland en sväng. Jag är otroligt glad över att få komma ut från denna lägenhet och se något annat en stund! Synd nog är jag ju en fattig student så jag kommer nog inte inhandla något kul i alla fall. Mer än ett usb-minne.


Har pratat i telefon en bra stund med min svägerska(heter det så, min brors fru?).
Hon har stora planer på att starta eget och ville ha min hjälp med lite företagsekonomi. Shit vad kul det är att faktiskt förstå och kunna hjälpa. För ett halvår sen visste jag inte ens vad företagsekonomi var och nu känner jag mig faktiskt riktigt insatt. Jag har lovat att både jag och Marcus (som jobbar som revisor) ska hjälpa henne med bokföring och lite sånt där framöver. Det känns bra att faktiskt få tillämpa sina kunskaper. Det håller dem vid liv. Dessutom vill jag att det ska kunna gå runt för henne och att hon faktiskt ska kunna få ut en lön.


Imorn kommer Magnus, min gamle vän.
Det är helt sjukt men jag kommer knappt ens ihåg när vi träffades senast, men visst måste det ha vart en fyra år sen.
Tiden går verkligen fort, men nu kommer han över helgen och jag vet inte vad Borås ska bjuda på till honom faktiskt. Det spörs som det heter på värmländska. Det är bara roligt att han kommer : ) För vi har pratat om det så länge men alltid har det blivit inställd och framflyttat. Men nu så!


/A

Kommentarer
Camilla säger:

Sv: aha, ok tack så mycket! Började fundera lite när det inte stod någonting, så hon slipper betala dubbelt :)



2008-11-13 | 14:36:09
Bloggadress: http://camillaannerberg.blogspot.com
Lily [ L i n d a . B l o m ] säger:

Svar: Neej : ) Dom hade verkligen KOLL PÅ ALLT och var väldigt bestämda i sina åsikter : )

2008-11-13 | 14:40:11
Bloggadress: http://lindaslya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback