Första högskoletentan - check!

Ja, då var den första högskoletentan avklarad.
Den avsatta tiden var 8.30-12.30 och jag gick 10.16 ;)
Om det var bra eller dåligt vet jag inte nu, men jag kände att det inte fanns något mer jag kunde tillföra, hade kollat genom papprena ett antal gånger.

Jag satt också och räknade lite poäng och sådär och jag tror nog att jag klarade G gränsen och det nöjer jag mig med i nuläget, jag hade ju faktiskt pluggat alldeles för lite för att få full pott.
Räknade dessutom väldigt kritiskt mot mig själv så jag hoppas det blir mer poäng än vad jag fick det till.

I överlag kändes tentan väldigt enkel, och jag tvekar inte på att säga att om jag bara ansträngt mig liite till på att läsa så hade jag haft 60 poäng!
Men nu hade jag inte ansträngt mig speciellt mycket.

Nu får man vänta ett antal veckor innan resultatet kommer upp så det finns väl inget annat att göra än att hoppas.
Det kan ha gått illa också, det beror helt på vad han är ute efter.

Men jag är nöjd över prestationen på provet utifrån prestationerna på att läsa.


Nu ska jag bara njuuta av lite ledighet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback