Freeedag :)

Jag är lite less på att inte sova ordentligt och sova bort halva dagen.
Det beror så klart på nacken, kunde inte somna i natt för det gjorde så j-vla ont.
Tillslut somnade jag men jag drömmer så mycket konstigt nu så sömnen blir ändå aldrig helt okej.


Det ska bli så skönt med helg. Haha. Jag har varit ledig hela veckan men skillnaden är att M är ledig och att jag har någon att umgås lite med. Som planerna är nu så blir det nog en tur till Götet imorgon. M är i stort behov av snygga kläder till jobbet och jag ska väl fönstershoppa som vanligt.
Vi får se hur länge jag orkar gå där i morgon, det är när jag går som nacken är som värst.
Det bästa med Göteborg är dock att jag inte har något emot att sega och vara kvar länge. Jag tycker om Göteborg, och jag har alltid gjort det.



Dags att börja tänka julklappar också.
Jag har satt upp en strategi för hur det ska gå till i år och det känns bra.
Marcus klappar vet jag precis vad som ska innehålla, känns tokbra! Nu gäller det bara att hitta dom och speciellt när han inte är med. 


Idag ska jag plugga en massa, jippeeey. Not.
Men det ska bli skönt att ha något att göra, man blir rätt less på att glo in i tvn hela dagarna kan jag lova.


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback