Friiiday

Äntligen är dagen här som jag har längtat efter, att få åka hemåt skogarna igen. Men av någon anledning känns det inte ens lockande längre. På något sätt känns det bara onödigt, vi hinner knappt vara hemma något. Men lite är bättre än inget, så är det bara. Jag kommer inte se familjen förrän jul nästa gång och det är ett tag kvar.


Idag var första dagen på hela veckan som jag försökte att sova ut, har ju gått upp runt sju hela veckan efetrsom de håller på med balkongerna här, men idag struntade jag i dom, och det är jag glad för. Dom var inte här idag ändå : )
Kunde inte sova längre än till tio, då hade jag legat sen åtta och bara halvsovit.
Kroppen vänjer sig med att gå upp tidigt. Tyvärr så har jag sovit otroligt dåligt hela veckan, men jag har såna perioder i livet ibland.


Idag rullar det äntligen in pengar igen, tyvärr så går väl det mesta till räkningar ändå.
Fast igår fick jag ett trevligt brev från Maxi, som jag inte jobbat på sen Juni tror jag.
Får lite pengar därifrån också, mycket trevligt och varmt välkommet : )


Jag hoppas eran fredag inte är lika regnig som våran här i Borås :)
Fast det kan ju vara mysig ibland det med när man kan mysa ner sig med en filt och tända ljus.
Tyvärr regnar det dock lite för mycket i Borås för att man ska tycka om det ; )



Förresten skall tilläggas att nacken börjar bli helt bra igen! Inte en dag för tidigt!
Nu har den istället gått över i huvudvärk men det är lite enklare att bemästra så jag är nöjd!


/A

Kommentarer
Evelina säger:

skönt med pengar! jag får vänta till måndag jag =)



härligt att få åka hem lite, även om det som du säger bara blir för en kort stund! men lite är bättre än inget!

bra att din nacke känns bättre igen också!



kramar

2008-10-24 | 17:17:14
Bloggadress: http://evelinas.blogg.se/
tezz säger:

okok, kom upp samma adress iaf på min msn ;) men ingen fara. hehe. har väl blivit ngt knas :P

2008-10-24 | 22:22:59
Bloggadress: http://smalandskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback