Friiiiiiiday

Yes! Fredagen är här.
Fast egentligen behöver jag inte hurra.
Hela helgen kommer bli plugg, plugg, PLUGG!
Efter denna helg måste det mesta sitta annars sitter jag i skiten kan man säga.
Tur att vädret är dåligt, annars hade jag inte velat sitta inne hela dagen.
Inatt åskade det så att det blinkade i hela lägenheten och i varenda el grej.
Fick gå upp och dra ur alla viktiga sladdar som t.ex. tvn och modemet så att inte allt skulle vara pajj när jag vaknade idag.
Det verkar ha varit en bra grej för allt funkar idag ;)


Imorn kväll hämtar jag hem Marcus igen!
Gissa om jag längtar?
Börjar bli less på att han är borta hela tiden, kul för honom såklart men mindre kul för mig.
Känns som att han knappt varit här sedan vi flyttade.
Meen jag lär mig ju att klara mig själv i alla fall och det är ju positivt.
Däremot så är det kanske inte lika positivt att jag äter fruktansvärt dåligt om han inte är hemma.
Tycker inte om att laga massa mat till mig själv.
Så efter dålig kost denna vecka så gjorde jag som jag gjorde sist han var borta.
Igår lagade jag min favoritmat och den kommer jag kunna värma både idag och imorgon.
Smart va? ; )


Nu är jag superpepp på träning alltså.
Sätter jag igång redan nu så kanske jag är fit till sommaren! Borde vara...
Kanske kan jag få en sommar då jag faktiskt kan känna mig nöjd över mig själv och sträcka på mig stolt på stranden istället för att gömma mig under shorts och handdukar.

Fast träningen får vänta tills tentan är över, har inte riktigt tid till något annat än att plugga nu.


Nu ska jag äta lite frukost, det är det enda målet om dagen jag faktiskt är duktig med!
Sen blir det dusch och sen plugga, plugga, plugga!

Kommentarer
Marica säger:

Låter mindre roligt att du måste plugga i helgen.. men kul att M kommer hem =)

2008-10-03 | 10:17:40
Bloggadress: http://rodeback.blogg.se/
Marica säger:

Att behöva plugga i sista sekund är aldrig roligt då är det bra att man tar tag i det tidigare..



Just nu är jag barnvakt,sen blir det träning och lite mys med maken. Imorgon skall Andreas hjälpa johan med en bil och jag vet inte vad jag skall göra, ev, poker på kvällen.. söndag skall Johan hjälpa Andreas med trädgården o jag vet inte vad jag skall göra..



Du skall enbart plugga?

2008-10-03 | 10:43:24
Bloggadress: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback