Ge mig lite sol och värme, tack


Jag i grekland för ett år sedan


Jag sitter just nu och har precis läst klart och strukit under det viktiga i alla kapitel i boken.
Ett rejält jobb som resulterat i ryggvärk.
Inte precis den sysslan man vill göra en fredagskväll, men om en vecka har jag förhoppningsvis klarat tentan och slipper företagsekonomin.

Jag längtar fruktansvärt mycket efter Marcus.
Ännu mer längtar jag efter att resa!
Jag skulle kunna hoppa av här och nu om jag bara hade massa pengar.
En sak som är säker i alla fall det är att jag ska spara, spara och spara, för innan vi skaffar barn och grejer så vill jag ha sett världen. Inte bara alla dessa semesterställen utan jag vill verkligen resa runt och se mig omkring.

Jag har en stor längtan i mig just nu att åka. Helst av allt skulle jag nog vilja åka till Tavira(Portugal). Det är verkligen som mitt andra hem. Att åka dit är bara ren och skär avkoppling. Lunka runt där i sina egna små tankar i den söta fiskebyn. Det är mysigt att komma dit och inse att man faktiskt känner igen de som bor där.
Just nu är det nog det jag behöver mest, bara komma bort, men ändå hem.

/A

Kommentarer
Marica Rödebäck säger:

Vacker ;9



Ja, glas känns fel på något vis! Men den första som du säger, den skulle inte sitta fel i lådan ;) Om man säger så .. HAHA!



Varför skulle du inte kunna ta med dej dom på semestern då?

2008-10-03 | 23:30:31
Bloggadress: http://r
Marica Rödebäck säger:

Nej, det är inget illa menat och det tror jag killarna förstår, för vad jag tror så tycker dom ju bara likadant..

2008-10-03 | 23:33:04
Bloggadress: http://rodeback.blogg.se/
Marica Rödebäck säger:

Dom pennorna är sååå goda, men har dock inte provat dom.

Jag antar att dessa är lite smidigare att använda sig av än chokladsås med penslar man kan köpa.

Jag har en sån och det är svårt att slicka av och penseln är svår att rengöra.

2008-10-03 | 23:35:46
Bloggadress: http://rodeback.blogg.se/
Marica Rödebäck säger:

Ja men det är klart att äkta vara är bäst, men om du inte skulle vara hemma, detta är ju ändå det närmsta en äkta vara man kan komma ;)

2008-10-03 | 23:37:06
Bloggadress: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback