Göteborg

Ja, hur sugen på att åka till Göteborg är jag nu?
Inte alls faktiskt.
Hade det varit en ren nöjes- och shoppingtur hade jag inte tackat nej men nu ska vi åka till en i min grupp för att plugga.
Det som jag skrev om igår, att allt jag skrivit var bara att slänga.
Morr morr, men det är bara att ta nya tag.
Om en vecka är det redovisningen och sen ska det bli så jäkla skönt att slippa skiten.


M och jag har stora problem just nu, M har tokångest.
Vi har hittat två lägenheter som vi verkligen gillar, men frågan vi ställer oss är om vi verkligen vill köpa en tvåa?
När vi bodde i Kristinehamn i våran stora tvåa längtade vi ju efter en trea.
Nu känns det ändå helt okej med en tvåa men ett rum för datorn skulle inte vara helt fel ibland.
Det bästa är att den ena lägenheten är i trapphuset bredvid, väldigt lätt att flytta med andra ord och den är så mycket fräschare än den vi har nu som vi hyr i andra hand.
Den andra är också fin och ligger där Zandra och sen Mikaela bor, alltid trevligt att ha nära till sina vänner liksom.

Båda kostar ungefär lika mycket och är lika stora och kommer troligtvis öka radikalt i pris efter budgivning.

Jag vill egentligen inte ha en åsikt om det, för jag kan inte ta något lån utan det är ju M som får stå för det i så fall.
Visst kommer jag betala av till honom också, vi får göra ett kontrakt mellan oss.
Men ändå.

Vi vet att vi behöver ha lägenhet, inom ett och ett halvt år i vilket fall som helst och då kanske man ska passa på när man har hittat två som är fina och har topplägen?
Men tveksamheten finns ändå där, är det verkligen nödvändigt? 

Dessutom skulle vi egentligen behöva en ny bil också. så slipper Marcus skämmas mer och så kanske vi kan känna oss lite säkrare när vi åker hemåt och sådär.


Dilemma Dilemma så att säga.
Imorn är det visning på grannlägenheten, och på måndag på den andra, troligtvis kollar vi på dom. Det värsta är nog att jag faller pladask för någon av dem och verkligen vill ha den.

Känns som att det kanske är något som ska vara rätt genomtänkt ändå.


Gaah.


Nej nu är det snart dags gör Götet. Bläh.


/A

Kommentarer
LINA VERONICA säger:

precis! nu ringde chefen coh ville ge mig lite tider trots allt! det känns ju skönt, men jag kan ju inte leva på det!



så kul det hade vart att åka till gbg ja! nu måste jag ju ta mig en sväng dit med pojken en dag! ;D

2008-10-21 | 10:30:56
Bloggadress: http://linaveronica.blogg.se/
G I L R A E N säger:

SVAR: TACK!



hihi. jag känner igen det där! Felix är också sådan, man måste ta minst 30 bilder för att få en hyfsat bra. :P Vart i värmland bor dina missar? :)

2008-10-21 | 17:01:05
Bloggadress: http://gilraen.se
Kim Von J säger:

ahah hon älskar kläder :)

2008-10-21 | 17:10:22
Bloggadress: http://kimj.blogg.se/
Zandra säger:

Ta den som ligger vid mej! :P

2008-10-22 | 16:18:38
Bloggadress: http://zaanndra.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback