Happy Saturday!

Wiiiie, ikväll ska jag hämta Marcus! Hur ska jag kunna vänta hela dagen lång??
Tyvärr är ju svaret att jag ska plugga hela dagen så den kommer gå seeegt.


Kände mig illamående igår kväll så jag la mig och det sitter fortfarande i.
Hoppas bara inte att jag börjar bli sjuk eller något.
Kanske kan det bara vara tentaångesten och boende situationen som gör mig illamående kanske.


Ska bli intressant och se om grannen har fest ikväll också.
Skulle ju faktiskt tro det, vad annars liksom?


Har inte hört något från lägenheten jag hörde av mig till.
Jag hatar folk som inte sätter ut sina telefonnummer i annonser, man får ingen ärlig chans liksom.
Men vi får vända oss till någon bostadsbolag istället för att pröva lyckan där istället.
Det känns inte kul att alltid irritera sig över sina grannar, dom är säkert jätte mysiga människor egentligen men de kan inte föra sig i ett hus.
Grannen ovanför går med hälarna först och klampar i golvet såfort han rör sig i lägenheten, och är en nattmänniska.
Grannen mitt emot har fest varenda helg och spelar superhög musik långt in på nätterna.
Grannen under låter som att dom håller på och möblerar om dygnet runt, det skrapar och dundrar vilken tid på dygnet det än är.

Börjar bli lite tröttsamt efter snart två månader :(


/A

Kommentarer
Marica Rödebäck säger:

Hehe ;)

Iofs, kanske det. Sexet behöver ju inte stanna upp för att man struntar i att använda leksakerna...

2008-10-04 | 10:48:50
Bloggadress: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback