isbit

Usch, det pirrar änna lite i magen på mig. Dels är det den muntliga redovisningen på onsdag men mest är det lägenheten vi lagt bud på. Mäklaren sa att slutdatumet var idag, vilket jag tycker verkar konstigt oftast håller väl budgivningen på till någon ger sig, den som säljer vill väl få så mycket pengar som möjligt. Men i alla fall, vi hade det högsta i fredags och över helgen har ingen kunnat lägga. Han skulle ringa M idag och prata om läget och sådär men jag har inte hört något från M. Han är i Götet på jobb hela dagen så jag vet inte om han ens har haft möjligthet att kunna prata med mäklaren. Tänk om vi äger en lägenhet snart! = )

Vi sitter inte i sjön om vi inte skulle få den. Troligtvis åker vi och tittar på den som ligger vid Zandra i kväll om M hinner hem. Annars har vi väldigt många hyreslägenheter på G. Vi får titta på den ena redan imorgon om det skulle vara så.


Huvudvärken har inte gett sig, men det är väl mycket spänningar och sådär nu så jag får nog dras med den veckan ut.
Jag längtar verkligen till helgen, den ska bli så himla värd!
Att bara kunna njuta i fem dagar utan att behöva oroa sig för det minsta. Jag har ingenting att plugga eftersom nya kurserna börjar nästa vecka. Wiieho.


Jag är frusen. Värmen ingår i hyran och det märks, för det är verkligen iskallt inne. De lär väl sätta på värmen lagom tills vi frusit ihjäl. Nej skämtåsido jag är väldigt frusen av mig. Mamma och pappa höjde till och med värmen när vi var där i helgen för att jag alltid fryser så hos dom. Det var snällt gjort för de lär ha svettats istället ;)
Det är tråkigt när hyresvärdarna bestämmer över värmen liksom. Om man tycker det är för varmt är det ju bara ställa ner värmen på elementen men om det är som för mig att jag fryser så går det inte att dra upp dom eftersom dom redan står på högsta värmen redan nu men ingen värme strömmar ur dom.

Lyxproblem, jag har i alla fall tak över huvudet. Får vira en filt runt mig och hålla mun istället ; )



/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback