Onsdag - oktober

Det händer inte så mycket mer i livet än plugg för tillfället.
Igår gick jag till skolan vid halv nio och kom hem igen vid elva på kvällen.
Visserligen var skolan bara till tolv, sen knallade jag till Mikaela där vi försöka plugga.
Sen tog vi en paus för att handla lite och sen blandade vi kvällen med tv, plugg och mat typ.
Väldigt mysigt faktiskt och välbehövligt.

Idag unnade jag mig sovmorgon.
men nu ska jag ta och hoppa in i en dusch och göra mig iordning.
Börjar ett men ska försöka gå dit lite tidigare och läsa.


Nu börjar det bli riktigt kallt och ruskit ute :( hösten är hemsk när det regnar men otroligt härlig när solen vill kika fram.

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback