Onsdag

Nacken är lite konstig.
När Marcus ringde sjukvårdsupplysningen och allt man läst själv så säger man att man ska försöka leva som vanligt och absolut inte bara ligga i sängen och sådär. men så fort det gör ont i nacken ska man tänka sig lite för, för att inte förvärra.

Men både igår och idag när jag vaknade så kändes nacken helt bra, och jag menar verkligen helt bra.
Sen räcker det med två-tre steg ur sängen så gör den förbannat ont igen.
Alltså gör den inte ont när jag ligger och sover och vilar, borde inte det då vara bättre än att trotsa nacken?

Igår ville jag så gärna orka med mitt liv att jag och Marcus knallade ner till Ica för att handla lite.
Trots att jag inte fick bära en endaste grej, M tog allt, så stod jag knappt ut där nere. Nacken värkte och jag blev ofokuserad p.g.a. allt folk och jag insåg att min föreläsning idag var ett alldeles för stort projekt.

Så jag är hemma i dag, jag tänkte att det mest var onödigt att bara orka halva eller så eftersom det oftast är sammanhängande hela dagen.

VIll någon veta hur trött jag är på att vara hemma och ha tråkigt?
Det är inte direkt så att jag har en massa roligt att göra.
Tur var väl att det damp ner en veckorevyn i brevlådan idag, då kan jag fördriva liite tid i alla fall.

Tyvärr kan jag inte ens njuta av alla ducktales avsnitt jag har som jag vill se eftersom jag inte kan koppla datorn till tvn! Jag får bild men inget ljud och då är det bara värdelöst.


Idag ska jag försöka skriva en massa på arbetet, jag får ta det i omgångar som igår så går det nog förhoppningsvis bra.
Det jobbiga är bara att jag tröttnar på två sekunder om jag sitter här och läser eftersom det verkligen är en pina.
Men jag måste, vi har satt deadline till nästa vecka och då ska allt vara klart.


/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback