Sakniiig

Dagen har bara sprungit förbi. precis när jag skulle sätta tänderna i min frukost smörgås så ringde Elin. När vi sedan lade på hade två timmar bara sprungit förbi, inte konstigt att min o'boy var varm ; )
Saknaden lade sig lite, det är skönt att de flesta faktiskt inte är längre än ett telefonsamtal bort.

Nacken är förjävlig och jag är uttråkad till tusen.
Det finns miljoner saker jag verkligen skulle vilja göra.
Vädret idag har varit sådär underbart höstigt med sol och värme, hade velat ta en låång promenad bland alla vackra färger men nacken satte stopp för det och jag har bara kikat på alla höstens färger genom fönstren idag.


Jag har i perioder försökt hitta bra saker till mitt arbete men det är svårt och jobbigt när man inte orkar sitta vid datorn.
Bläcket i skrivaren är slut också så jag har inte kunnat skriva ut någonting för att läsa i soffan istället.


Nu sitter jag bara och väntar på att älsklingen ska komma hem så att jag får lite sällskap.
men det dröjer nog minst en timme till tyvärr.


/A

Kommentarer
marie säger:

kikar in :)

2008-10-14 | 22:59:15
Bloggadress: http://sistersdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback