Skuttar på moln

Jag vet inte vad det är med mig idag riktigt men idag är första dagen på riktigt, riktigt länge som jag känner mig sådär riktigt lycklig och glad. Jag skuttar fram här hemma och bara stor ler.

Jag har avklarat mina två första högskolekurser och kunde knappast vara stoltare över mig, dessutom sa Marcus helt rakt upp och ned bara sådär mitt i matlagningen igår att han är stolt över mig. Inte ofta jag får höra det så det värmde lite extra mycket.

Ikväll är det utgång med mina söta tjejor här i Borås och jag är riktigt peppad! Ingen huvudvärk idag inte ; )
Lite ledsamt för snart åker Mikaela till Thailand och jag ser alltså knappt henne på en månad nu.
Ett riktigt hejdå partaj får det bli ikväll! Hon kommer vara saknad!

Imorgon är det en heelt ledig dag i sängen, ska bli så skönt att slippa ha något att tänka på!
Har inte haft en sådan dag sen vi flyttade till Borås.

I helgen kommer min älskade Elin och hälsar på.
Och en Ullareds tur på det tillsammans med henne och Mamsen och hennes kompis.


Lägenheten, handpenning och lånet är (så gott som) fixat.


Allt verkligen går min väg just nu, det gillas.
Hoppas bara att läkarbesöket på måndag kommer att gå lika bra.


Visst är det en riktigt skön känsla av att allt verkligen är bra.


/A

Kommentarer
Rebecka säger:

vilken söt blogg du har :)

2008-10-30 | 22:00:17
Bloggadress: http://bizzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback