Sovmorgon

Jag har verkligen haft svårt att sova i natt, nacken har värkt och jag har grubblat som vanligt.
Egentligen grubblade jag inte på något speciellt men tankarna gör det ändå svårt att sova.

Vaknade elva, så nu är hela dagen borta.
Inte för att det gör något, hade ändå inte planerat in någonting idag.
M är i Göteborg och alla andra har fullt upp med sitt.
Så planerna för dagen är precis som för hela veckan. Glo på tv och vänta in sällskap.
Igår kom han hem sent, idag blir han nog rätt tidig.


Skulle vilja ner på stan en sväng och kika runt lite.
Men dels regnar det och sen gör nacken fortfarande för ont.
Så det känns inte så lockande faktiskt.


Jag kom på varför jag har sån hemlängtan.
Det har jag bara för att jag vet att jag snart ska hem.
Efter att jag varit hemma nästa helg så ser jag inte min familj förrän till jul, och det kommer jag klara, men nu är det jobbigt bara för att det börjar närma sig. Vad knäpp man är egentligen.


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback