Bläää

Sjukt jobbigt redan nu att vara utan M, men egentligen är det väl mest bara tanken på att vi inte ses förrän lördag kväll igen som gör det jobbigt.
Och som många påpekat, jag har nu all tid i världen att lägga på plugg och slippa få dåligt samvete.


Jag och Mikaela har varit ute och traskat runt lite i det härliga höstvädrrt och avslutade det hela med en fika i solen. Myyysigt.


Nu sitter jag mest här och grubblar och fryser så jag tror jag ska ta med mig en filt till soffan och skingra tankarna lite granna.

Tuff vecka framöver på många sätt och vis.


/A

Kommentarer
Fru Evelina säger:

det kommer gå bra att vara utan killen ska du se! vi får stötta varandra =) tro det eller ej, men det gäller bara att se det positivt =)!

är det nåt annat som tynger ditt hjärta också?



kram

2008-09-28 | 20:47:39
Bloggadress: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback