Du var så oprofessionell & det lämnar alltid spår

Elfte september, ett känsligt datum för många.
Så mycket ont i världen som har hänt på en endaste liten dag.
Denna dag kommer tyvärr i mångas hjärtan alltid betyda sorg och saknad.

För mig betyder den inte det, förlåt, men det är min älskade mammas födelsedag och om hon inte funnits på denna dagen hade ju inte jag heller funnits. Så för mig är det glädje och lycka.

Såklart är jag inte en iskall jävel heller utan jag känner med hela världen.
Jag känner för dom som miste någon i world trade center, jag känner för dem som stod Anna Lindh nära och jag tänker ändå lite extra på dom en dag som denna.


Men jag får inte glömma bort min mamma mitt i allt elände.


Idag så går tåget 18.00 ikväll, ska bli skönt att komma hem till lilla Degerfors igen.
Jag ska försöka läsa lite på tåget, förena nytta med nöje liksom.
Sen när jag anlädet vid tio tiden kväll ska jag gosa ihjäl de där svartingarna till katter som jag har <3


Nu ska jag mosa i mig frukosten och sen läsa kapitel tio och elva som jag fattar nada av och som våran föreläsning idag kommer att handla om.


Vi hörs från Degerfors!


/A

Kommentarer
R y d b e r g säger:

ja det förstår jag, duktiga mamma :)



Vart är du nu om du inte är hemsma? Pluggar du borta, eller bor du någon annanstans? :)

2008-09-11 | 11:04:07
Bloggadress: http://mariaslya.blogg.se/
R y d b e r g säger:

ja då förstår jag :) det är likadant med mig, jag har minst 2 ställen som jag kallar hem. Men det är ju bra att kunna vareira lite ;)

2008-09-11 | 13:40:23
Bloggadress: http://mariaslya.blogg.se/
Fru Rödebäck säger:

Det låter mindre roligt, usch.



Imorgonkväll skall jag o maken passa ungarna Larsson, på lördag skall vi med familjen Larsson till Göteborg, IKEA och lite affärer och så festa på kvällen..



Du skall bara ta det lugnt eller?

2008-09-11 | 20:46:48
Bloggadress: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback