En pärs att gå till ica!

Magen började kurra på mig, den har inte gjort det på länge nu tack vare att jag har varit sjuk, så jag tänkte att det var bäst att lyssna på den.
Däremot tycker jag inte om att äta/laga mat ensam så jag hade ingen aning om vad som skulle få bukt på min mages kurrande.
Tillslut föll valet på min absoluta favoriträtt!
Så jag ska lyxa till det rejält en onsdag med riktigt god mat.
Kilade ner till Ica Maxi för att handla ingredienserna (och lite chips;)) och bara det var en pärs.
Var helt slut när jag kom innanför dörren igen att jag knappt orkade ta ett steg till.
Väldigt jobbigt när man är så sjuk att det sätter sig i hela kroppen.


Men nu är maten i alla fall klar snart, det blir krabblåda! (varm skaldjurslåda, väldigt enkelt och väldigt gott)
Det bästa med att jag avnjuter den själv är att jag har en massa att värma imorgon också så slipper jag laga mat då :)
haha, ibland är jag inte dum inte.


Såå kollar alla på idol ikväll?


/A


Kommentarer
Lily [ L i n d a . B l o m ] säger:

Svar: Oj, jag äter ALDRIG chips : ) Har aldrig köpt en chipspåse i hela mitt liv : ) Äter jag de så smakar jag bara av andra : )

2008-09-03 | 19:02:44
Bloggadress: http://lindaslya.blogg.se/
Marica Rödebäck säger:

Skönt att inte ha nåt hår att torka när man duschat var det iallafall. Många som såg snett på mig men även många som tyckte det var coolt. Skulle nog inte göra om det för jag passade inte riktigt i det, ångrar att jag inte tog någon bild. Tur att det växte ut fort!



Iofs, kan tänka mig det! Fast vi kan ju kanske ses ändå, för vänner får man ju inte för många av, eller vad säger du?



Jag bor i Björketorp, ca 3 mil från Borås utåt skogen jajjemen. 2 km upp i skogen från Björketorps centrum om man säger så ;)

2008-09-03 | 19:14:46
Bloggadress: http://rodeback.blogg.se/
Marica Rödebäck säger:

Angående jobbsökningen får jag nog helt enkelt söka allt jag hittar. Man får inte vara kräsen när man är arbetslös! Det spelar ingen roll om jag gått hemma ett år eller en dag, måste söka det mesta jag hittar tyvärr.

2008-09-03 | 19:15:39
Bloggadress: http://rodeback.blogg.se/
Evelina säger:

Kolla in buyorsell.blogg.se, där kan du sälja gamla kläder, skor etc. Helt GRATIS är det att lägga ut annonsen! Samtidigt som du kan leta efter något som passar just dig:)

2008-09-03 | 20:10:11
Bloggadress: http://buyorsell.blogg.se/
R y d b e r g säger:

Jätte fin bild i din header :) Fotat den?

2008-09-03 | 20:41:18
Bloggadress: http://mariaslya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback