Hemvistelse i helgen


När vi flyttpackade hittade jag ett presentkort jag fick av M i julklapp på massage och jag har skämts för att jag inte har varit där för att få den med tanke på att jag faktiskt önskade mig och behövde det.
Jag har varit lite orolig för att jag inte skulle kunna nyttja det nu när jag flyttat, oftast blir inte hemvistelsen direkt planerad långt i förväg.
Men jag ringde och kollade och det fanns tid åt en helkroppsmassage på fredag. Det ska bli himelskt!

Tur är också att mamsingen faktiskt är ledig på fredag så att jag kan låna hennes bil, för det fanns ju en liten parantes och det är ju att massagen är i Kristinehamn (Mina föräldrar bor som bekant i Degerfors, cirka 20minuter därifrån).
Ibland faller allt på plats direkt, vilket är skönt. Hade ju kunnat ta bussen annars men då får man åka över Karlskoga och krångla.


Jag måste säga att jag längtar efter Degerfors en aning.
Det är trotsallt där jag vuxit upp och har min familj.
Dessutom saknar jag verkligen mina katter och Elin!
(Saknar såklart familjen också)

Det känns skönt att man börjar bli "vuxen" nu.
Jag har lärt mig att uppskatta det lilla i livet.
Som yngre hade man ganska svårt att uppskatta sin familj, de var mest i vägen.
Men nu uppskattar jag allt dom gjort för mig och för att dom stöttat mig hela vägen till Borås.


Usch, idag har jag ett sug av att vara kreativ!
Jag vill göra något, sy något, rita något! Vad som helst!
Men orken räcker inte till och dessutom så måste jag stoppa näsan i Nancys bok om företagsekonomi som sagt.



Jag älskar er!

Kommentarer
Fru Rödebäck säger:

Vad härligt att han är hemma ;)



Låter härligt med massage du.

2008-09-09 | 16:50:59
Bloggadress: http://rodeback.blogg.se/
R y d b e r g säger:

jag håller helt med dig i det du skriver om familj och vuxnlivet :) Jag kände likadant ! Nu uppskattar man allt så mycket mer än när man var yngre.

2008-09-10 | 19:48:05
Bloggadress: http://mariaslya.blogg.se/
Sara säger:

åh har jesscia och din bror gift sig? :D

2008-09-12 | 11:31:47
Bloggadress: http://saaraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback