I ett stim av otur

Jag tycks förföljas av diverse åkommor för tillfället. Förkylningen har lagt sig, har bara den där envetna hostan kvar.

Skulle dra i väg för en riktigt pluggdag uppe i bibblan i dag men istället har jag legat hela natten med en huvudvärk som inte är av denna jord, och den sitter såklart i än.
Jag tvingade mig själv att gå upp, och uppe är jag.
Det får bli en pluggdag hemma, dumt att förvärra huvudvärken men jag måste verkligen plugga!

ååh jag som sett fram emot att få snacka lite skit med tjejerna idag :)
Vi tar igen det imorn.


Vill även tillägga att jag inte är ett fan av företagsekonomi (det vi såklart just nu läser och har tenta på om alldeles för få dagar).


/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback