Lördag 6e september

Ingen sömn i natt heller, jag somnade till en sväng och vaknade halv fyra av en otroligt läskig mardröm.
Sen somnade jag igen vid åtta imorse ordentligt.
I natt ska jag försöka och se om jag kan sova bättre i soffan här i vardagsrummet, det håller liksom inte när jag inte kan sova ordentligt!
Jag har också insett att jag är lika ensam nästa helg, för då är ju M i Barcelona, funderar på att åka hem till Degerfors då och hälsa på. Jag orkar inte riktigt men jag känner inte heller för att sitta här i min ensamhet.
Tåget skulle gå på runt 500 fram och tillbaka och det kanske det kan vara värt?
Ja, det återstår att se, är inte sugen på att åka bara för att kunna sova, någongång måste jag lära mig.
Visserligen fyller min mamma år i veckan så jag skulle kunna åka för att gratta henne också.
Vi får se som sagt, får diskutera det med M imorn.
Jaa, imorn, äntligen är det imorgon jag får hämta honom igen!
Jag trodde verkligen inte att det skulle vara så jobbigt utan honom, men det var det verkligen.


Ute öser regnet ner, som vanligt i Borås. Vet inte riktigt vad jag ska roa mig med idag.
Mår i alla fall bättre, bara en enveten och äcklig hosta kvar, och sen lite mindre ork i kroppen då.
Kanske ska försöka att städa och göra lite snyggt kanske, då tröttar jag ut mig också :)


/A

Kommentarer
Ville Niskanen säger:

Hej där!



Kul att du gillar min blogg. Din är inte fy skam heller!



:)



kram

2008-09-06 | 14:08:13
Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/villeniskanen
Lia säger:

skitfint foto på din header

har du tagit det?

2008-09-06 | 15:29:53
Bloggadress: http://mydear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback