Lördag

Idag var det marknad i Borås, ganska så skoj faktiskt då min gamla tradition sista helgen i september brukar vara åtorps marknaden hemma :) Fick alltså ändå gå på marknad fast vi har flyttat.
Marcus köpte på sig lite strumpor och klippte till på två morgonrockar till julklapp för 100 spänn styck från Hemtex. Jag som jobbat där vet att dom går på 549-599:- så han gjorde rejäla kap. Antagligen var det bara fel färger för året liksom. Tokbra. Själv nöjde jag mig med lite marknasnougat.
Tog en lite mysfika på waynes där jag och Mikaela annars brukar hålla till vid pluggning ;)

Vi gjorde en riktigt god middag och det var egentligen tänkt att jag skulle ut med tjejerna.
Dock är jag kvar hemma vilket ger mig ångest på två sätt.
Jag hade såå gärna varit med dom ikväll men ändå, jag ska skjutsa Marcus till landvetter vid tre-fyra tiden i natt så jag hade ändå inte kunnat dricka en droppa alkoholhaltigt, dessutom bör jag komma i säng snart.
Sen så känns det lite ömt i hjärtat att vi inte kommer ses på en vecka nu : (
Vill gärna spendera den sista kvällen med honom.


Nu ska jag hoppa in i en dusch och sen blir det att krypa ned bredvid mannen. Kommer bli sjukt tomt utan honom.

Imorn sover jag nog rätt länge, sen är det pluggdags.



Nattinatt*
/A

Kommentarer
Fru Evelina säger:

åh marknad! vad roligt! jag kommer ju från värnamo marknadsstaden så det är allt lite tomt och opersonligt i linköping om man ser det på den punkten =)

var ska du eller mannen, eftersom det ska bli tomt tänkte jag =)`?



kram

2008-09-28 | 10:35:10
Bloggadress: http://evelinas.blogg.se/
Fru Evelina säger:

jobbigt! men se det positivt - du hinner ju plugga maaaassa mer än om han skulle varit hemma! =)

kram

2008-09-28 | 14:39:54
Bloggadress: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback