Måndag 1a September

Nu är det höst, det är kallt fast solen skiner och jag är förkyld! Typiskt.
Jag skyller dock detta på att det har hänt så mycket nu på kort tid att jag inte har haft tid att ta hand om mig själv.
Dock är det bara halsen än så länge som gör ont, liite snuvig också.


I fredags tog jag röda pärlan (våran bil, en volvo 460 från 95-96 nångång) och drog mig hemåt de Värmländska skogarna igen. Resan tog mig ungefär 3½ timme, riktigt tråkigt att sitta i bilen själv så länge men jag klarade det fint.
Ringde en gammal kär vän och vi pratade bort en halvtimme, saknar dig *
Väl i Kristinehamn så packade jag bara upp och sen åkte vi till Degerfors för att fira min söta brordotter som fyllde tre år.
I lördags var det 50års fest för Marcus pappa. Marcus är också förkyld så vi satt mest och försöka hänga med i samtalen =P
Jag vaknade på natten och önskade att jag hade varit hemma i våran lägenhet. Mådde fruktansvärt dåligt.
Det kändes som att magen skulle spricka inifrån, skitläskigt!
Det gick över efter ett tag som tur var och jag kunde tillslut också somna om.

Kom hem till Borås igår kväll igen.

Idag har jag inte speciellt mycket att göra.
Jag har inte fått tag på böcker till skolan så jag kan inte läsa (sicken ooootur ;) )
Vi har heller ingen föreläsning eller något.
Däremot ska det grillas ikväll, får se om jag går dit. Det skulle ju faktiskt vara roligt, men inte så kul att grilla och äta när man knappt kan svälja.
Får höra med de andra tjejerna hur de ska göra.


Nu tror jag dock att jag ska ta mig neråt stan för lite shopping faktiskt, om jag orkar. Annars kanske jag bara kurar ner mig i soffan hela dagen och tar igen mig.


Borås känns faktiskt hemma nu, det känns bra.
Jag trivs otroligt bra och jag ser verkligen fram emot de här två åren.


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback