Natti ;)

Jag har beslutat mig själv för att stänga av datorn för kvällen faktiskt.
Just nu är det mitt älskade Miami Ink på Tv.
ååh där ringde min M en stund också, känns alltid liite bättre att få höra hans röst, han känns lite närmre då.

I alla fall, jag ska lägga mig i sängen och kolla på Idol och försöka varva ned ordentligt ikväll och hoppas på att jag slipper en likadan natt igen. Idag har jag inte druckit cola i alla fall så jag har inget koffein i mig, det hoppas jag också kan hjälpa mig till en bra sömn.


Jag är sjukt trött efter att ha varit på föreläsningen och sedan kilat en liten runda på stan med Camilla.
Jag känner mig så otroligt opigg och huvudet känns som att det har blivit överkört, dessutom blöder jag rejält med näsblod emellan åt. Myyysigt va? :/


Så jag säger godnatt till er redan nu *

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback