Noo sleep

Usch, jag har inte sovit många minuter under natten.
Jag kollade på vänner, utanför dånade åskan och det blixtrade så att hela lägenheten lös upp.
Somnade för någon minut och så höll jag på hela natten, drömde konstiga drömmar när jag väl somnat så att jag vaknade igen.
Usch, jag hoppas verkligen det blir bättre i natt.
Jag kan inte ha det såhär varje gång Marcus är borta.
Han kommer hem söndag, sen åker han den 12-14e igen. (Till Barcelona över helgen)
Sen åker han den 28e september till den 4e eller 5e oktober. (en vecka i Portugal på utbildning med jobbet)

Det värsta är att jag inte direkt kan lära mig att sova bra, jag tror knappt jag sovit bra en enda natt i denna lägenhet även om M har legat bredvid.
Vi måste ha otroligt dålig feng shui i sovrummet alltså!



Idag ska jag försöka ta mig till min föreläsning, jag tror nog att jag ska orka. (13-16.30)
Sen får jag se om jag kanske orkar en runda på stan också, så att jag blir trött inför kvällen och kanske kan sova bättre.


Jag tog mig upp till studentbokhandeln igår för att köpa böckerna jag behöver. (en bok + övningar och lösningar)
Den var slut! IGEN!
Vi var där i Förra veckan och då ojade han sig över att vi var 150 elever som skulle ha den och att han inte hade tagit hem så många men att de skulle komma in på tisdag.
Eftersom jag varit sjuk har jag inte orkat ta mig upp dit men passade på när jag skulle skjutsa M igår.
och den var alltså slut igen, det är sjukt dåligt när han själv visste om problemet.
Den kanske kommer in torsdag, eller fredag...

Så jag beställde från bokus istället, hoppas på att den kommer imorgon, vilket jag dock tyvärr inte tror.
men då kommer den i alla fall senast måndag. Hade varit bra att ha den över helgen faktiskt.


Jag lurar på om jag ska åka förbi IKEA när jag hämtar M på söndag.
Antingen innan jag hämtar honom, kanske kan lura med någon av tjejerna, eller efter jag hämtat honom.
Vore ju faktiskt passande när vi ändå åker förbi. Finns alltid massa kul man behöver ha ; )

/A

Kommentarer
Fru Rödebäck säger:

Vad bra, då får vi se till att träffas ;)



Ja, han var också riktigt bra.. Söt också!

2008-09-04 | 11:08:35
Bloggadress: http://rodeback.blogg.se/
Lily [ L i n d a . B l o m ] säger:

Svar: Tack hjärtat! Tack snälla snälla! Det värmer : )

2008-09-04 | 12:29:50
Bloggadress: http://lindaslya.blogg.se/
malin säger:

jag kan verkligen inte sova utan min pojkvän! man blir beroende!

2008-09-04 | 18:01:10
Bloggadress: http://sockersugen.blogg.se/
Peter PC Carlsson säger:

Så jobbigt det låter.

Du kan säkert alla trick för att kunna somna. Men ett jag kan rekomendera är att om du verkligen inte kan somna, stanna uppe, håll dig vaken.... eller försök en hel natt. oftast går det inte. Om det går, ja då kommer du garanterat att sova som en stock natten efter.



Dumt råd... ja kanske, men det funkar för mig.



Jag utmanar dig på en egenhändigt ihopknåpad reflektion. Att göra innan du fyller år nästa gång.



http://enbart.blogg.se/2008/august/080815-enbart-utmaning-3.html

2008-09-04 | 18:15:49
Bloggadress: http://enbart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback