Pluggpaus

Jag har pluggat effektivt idag med faktiskt och tänker ta mig en välförtjänt paus nu framför tvn på en timme, lite Desperate Housewives kan alltid rensa pluggtankarna för en stund : )


Igår och idag har jag hunnit med att stryka under det viktiga i 6 kapitel, renskrivit anteckningarna från alla föreläsningar till dessa kapitel och även skrivit av och svarat på alla instuderingsfrågor.
Jag förtjänar den här timmen framför tvn faktiskt.
tänk om jag kunde ha varit lite ambitiös redan från början då hade tentan varit plättlätt.


/A

Kommentarer
Marica Rödebäck säger:

Andreas pratade lite smått med advokaten idag och hon hoppas hinna börja på vårat ärende idag, sååååå sega och då var det läängesen vi var där med alla papper hon behövde.



Butikschef, faen vad coolt. Inget jag skulle klara av men shit vad häftigt.

2008-09-26 | 15:21:00
Bloggadress: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback