090408 Onsdag



Ja kvällen blev som jag skrev igår ganska tung, men jag somnade gott bredvid min blivande man och jag har sovit riktigt bra och skönt hela natten. Det behövde jag. Vaknade halv tio, alldelels lagomt och utvilad känner jag mig.
 

Det är underbart att vara ledig och slippa ha tider att passa :)
Idag gör jag bara det som faller mig in.


Jag ska snart avnjuta lite frukost.
Ska iväg till badhuset och träna någon gång under dagen.
När M slutar blire knalleland för lite shopping, eller om vi hinner ned på stan.
Sen Net on net för att lämna tillbaka en sak vi köpte för snart två veckor sen som inte fungerar.

Så planerna är inte många för dagen och det gillas. Ska packa och städa lite också.


Igår fixade jag kortet till körkortet, testade att ta själv. Marcus la det på lådan idag så det återstår att se om det går igenom, annars får jag väl ta i en sån där fotoapparat istället. Men prova gör ju inget, går det så går det och så är det ju kanoners!


Ha en fin dag.
Det är ju typiskt att det är grått och trist idag när jag har tid att ligga på balkongen och steka. Morr.


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback