090415 Onsdag



Tack vare den röda måndagen så känns det som att veckan snart övergår i ny helg, det gillas : )

Hade skola igår, en seeg väverilektion där jag som vanligt satt som ett frågetecken.
Efter lunch röstade alla tjejer på att gå ut i solen och väl där så kom vi aldrig tillbaka till eftermiddagslektionen utan vi satte oss på uteserveringen vid viskan och tjötade. Det var en riktigt härlig eftermiddag.
Känns så fint att ha såna människor i mitt liv som tiden bara flyger i väg med <3



Idag regnar det över Borås, vilket inte gör mig så mycket.
Halsen gör ont och jag känner mig trött.

Ska snart ta en dusch och se om jag vaknar till lite. Sen ska jag nog försöka städa iordning lite i lägenheten och kanske framkalla lite foton till fotoväggen, har inte kommit mig för det än.
Sen har jag planerat att börja plugga på väveritekniken, om jag ska klara tentan så lät jag sätta igång redan.
Pluggar hellre lite varje dag en tokplugga sista veckan innan sen.

Låter som en bra dagsplan? Ja det tycker jag allt.


Idag kommer Mikaela tillbaka till Borås efter att ha varit borta två veckor, shit vad tiden går fort.
Hon är saknad så det ska bli härlig att få höra om hennes bravader framöver och i helgen ska hennes födelsedag firas!


Ha en fin dag, hoppas solen skiner på andra håll i Sverige idag.


/A

Kommentarer
sandra säger:

hej tjejen, är så himla ledsen att jag inte hälsade på er i fredags i krhamn! för det var väl ni påväg in på coop? jag fick hjärnsläpp och blackout och kom inte på var jag kände igen er så ifrån. sen när vi kom ut så, rackarns! kom jag på det på en gång. hjärnan är inte alltid med en. haha. hoppas allt är bra! kramkram

2009-04-15 | 18:17:54
Bloggadress: http://peaks.blogg.se/
Mikaela säger:

Du är också saknad!

2009-04-16 | 00:01:38
ELISE säger:

du passar superbra i frisyren du har på profilbilden

2009-04-16 | 01:52:14
Bloggadress: http://enblondelise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback