Kvällen



Man blir otroligt seg och trött av att spendera dagen i solen.
Kom i väg till Zandra lite senare än tänkt då jag var tvungen att kopiera upp nycklarna, 244:- spänn för två stycken, rena rånet egentligen för lite stål/järn eller vad det nu är. Men struntsamma, extra nycklar behöver vi ju uppenbarligen.

Mötte upp Zandra på stan halv ett kanske och där handlade vi med oss ingredienser till lunch, en god tonfisksallad, som vi sedan avnjöt på hennes uteplats. Där låg vi kvar rätt länge och hade det gott i solen. Otroligt varmt och skönt, sen kom Stella och gjorde oss sällskap. Några envisa stora moln störde solningen men jag har allt fått lite färg, härligt!
Sedan knatade vi bort till city i knalleland för lite glassköp, mycket gott när solen tittar fram ; )


Skulle hem och städa men har ännu inte orkat ur soffan. Fast jag druckit närmre 1,5 liter vatten så värker huvudet.
men det blir väl så när man inte är van vid så stark sol. Dessutom är jag hur trött som helst.
Orkar inte städa egentligen men lite måste jag allt ta tag i för är vädret såhär imorgon med så vill inte jag städa då i alla fall.


Haft en toppen dag, jag hoppas på fler såna framöver!
Längtar till morgondagens festligheter också, det ska bli så himla kul!
Första gången jag är riktigt jäkla laddad för utgång!


Nu längtar jag efter M, han borde dyka in efter åtta någon gång och då ska vi avnjuta krabblåda. MUMS!
Min hals har gjort ont sedan vi kom hem från Värmland i måndags men idag så känns den smärtan nästan obefintlig, så jag kanske till och med kan få pussas lite. Har hållt mig långt från M så att han inte ska bli smittad av mig, men det är så tråååkigt!



/A

Kommentarer
Jennifer Wikman säger:

man blir verkligen trött av att sitta i solen!!

2009-04-17 | 23:58:04
Bloggadress: http://crazyjen.blogg.se/
Berii_ säger:

Vilken underbar header :)

2009-04-18 | 02:26:54
Bloggadress: http://walkitout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback