solen strålar



Solen strålar i kapp med mitt humör.
Jag är pigg och har precis duschat och klätt mig.
Första gången på otroligt länge känner jag mig snygg. Jag har snygga kläder, håret blev okej och sminket blev perfekt. :)

Väntar på att M ska komma innanför dörren vilket borde ske om cirka 20-25 minuter. Då ska jag tvinga med honom ut en runda. Hämta ut min bok som kommit till Göta och kanske gå förbi stationen och hämta ut biljetterna till Lena så att jag har det gjort. Vi kan inte sitta inne i detta väder! :)

Ikväll blir det nog räkor och mys. Kanske till och med är en superflickvän och låter M titta på hockeyn ;)


Idag bestämde jag mig för att jag måste börja med vitaminer. Jag är trött på att alltid vara trött och hängig med huvudvärk som vill komma fram. Jag kan inte se någon annan orsak än att det fattas vitaminer och sånt. Inte så konstigt heller med tanke på att jag sällan äter frukt och sådär.
Så imorn blir det en tur till apoteket tror jag.
Jag vill göra allt för att må såhär fint som i dag. (Jag är dock trött och hängig men otroligt glad)


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback