tjejdag



Det blir en del bloggande när man inte har något bättre för sig ; )
Får väl se det som en kompensation för att jag inte skrev under helgen som gick.


Dagen går segt. Jag saknar min fästman. Tyvärr kommer han bara hem och hämtar väskan och sen vidare mot träningen sen, så jag lär knappt se honom förrän ikväll.
Det är tråkigt att inte vara pigg!


Jag har i alla fall tagit mig ur ryggläget och tvingat i mig lite aloe vera juice, idag gick den ned utan kväljingar så det kanske kan gå att ta den två ggr dagligen ändå ; ) Nu gör jag det för magens skull.

Sen har jag noppat och färgat ögonbrynen, färgat ögonfransarna, haft på ansiktsmask och rensat ut gamla produkter ur badrummet samtidigt. Sen tog jag mig en låång och omiljömedveten dusch, rakade mig och avslutade med brun utan sol.
Är man opigg och sunkig så krävs det en heldag med sånt för att få bli lite fräsch.
Har planer på att ta ett fotbad ikväll och fötterna fina inför sandalsäsongen, det gäller att börja i tid med mina fossingar.


Nu ska jag koka mig lite ris och sås, har kyckling kvar sen igår.
Första gången idag som jag känner mig hungrig och det är ett bra tecken, så det är bäst att göra som magen vill.


Hörs säkert senare ;)


/A

Kommentarer
Mia säger:

Hej! Jag har sökt in till Butikschefs-utbildningen på Textilhögskolan, och jag såg att du också läser den. Jag har kikat igenom din blogg litegrann, och det varkar som att ni har riktigt mycket plugg... Hur många lektioner/föreläsningar har ni i veckan, på ett ungefär?



Jag är väldigt intresserad av mode, men även av ekonomi och försäljning, så jag tror att den här utbildningen skulle passa mig perfekt. Är du nöjd med utbildningen hittills, eller ångrar du ditt val? Är det någonting som är dåligt/bra med utbildningen? :)



Jag har heller aldrig varit i Borås, så det blir ju en liten omställning om jag kommer in, haha. :) Var det svårt för dig att hitta boende? Sen har jag en sista fråga - hur är vintrarna i Borås? Mycket snö, eller inte? Jag bor för närvarande i Luleå och avskyr verkligen allt som har med vinter och snö att göra, så jag vill undvika det till varje pris, haha. :)



Hoppas att du kan svara på någon av mina frågor i alla fall, skulle verkligen vara till stor hjälp. :)



2009-04-02 | 21:55:18
Bloggadress: http://mialindberg.devote.se
Lily [ L i n d a . B l o m ] säger:

Svar: Jaa, men jag bryr mig inte så mycket om andra har plaggen faktiskt :D Hihi!



Vad tycker du om produkterna föresten? : ) Kram!

2009-04-02 | 22:04:43
Bloggadress: http://lindablom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback