Tung kväll ♥


Ibland gör saknaden alldeles för ont . . . ♥


Det har varit en rätt tung kväll, eller det blev en tung kväll rättare sagt...
Jag har suttit i flera timmar med att redigera bilderna från morfars begravning och de fotona jag hade på honom för att få klart det innan vi beger oss hemåt över helgen.
Men det blev rätt tufft och det var svårt att hålla tårarna borta.
Bilderna på graven gick väl okej men när jag började med bilderna på honom så var det inte lika lätt längre.
Det var svårt att se dem och inse att man aldrig få se hans charmiga leende eller höra hans hjärtliga skratt igen.


Usch... när ska hjärtat sluta göra så ont och när ska tårarna övergå i fina och glada minnen?
Det är verkligen svårt, så himla svårt fortfarande fast det har gått två månader redan.


Du fattas min morfar . . . du fattas verkligen . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback