090831 Måndag



I'm proud!

Jag är uppe tidigt, redan duschad, bra gjort för att inte börja skolan förrän ett, inte likt mig :)
Jag är verkligen inte en morgon människa, har aldrig vart och kommer aldrig bli.

Ska sätta i mig lite frulle för att sedan plugga, hinna med en sväng upp till Stella innan ett.
Känns bra att planeringen för en gångs skull inte är i sista minuten, me likie.


Dagen igår var ingenting. Tvätten fixade mest Marcus med, eftersom Mikaela kom och räddade mig från den ;)
Sen gjorde jag ingenting mer i princip, pluggade gjorde jag visserligen.


Jag känner att jag håller på att bli sjuk, så jag ska försöka kurera mig med allt jag kommer på som är bra för förkylningar. Just nu gör min hals riktigt jäkla ont. Men det är väl typiskt när man precis börjat skolan och träffar massa folk. Hej immunförsvar. Kanske är svinisen som intagit min kropp? Man kanske inte ska skämta om sådant förresten.


Denna dagen kommer gå i ett hela tiden.
Efter föreläsningen är det dags att äntligen boka tatueringstid, om de nu har några kvar. Håll tummarna!
Sen är det introduktion i engelska kursen jag ska läsa, eller om jag nu inte ska det, bestämmer mig sen.



Så tjipp säger jag, nu är det dags att göra något av denna sista Augusti dagen.


/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback