Honey I'm home



Det går inte att beskriva med ord hur skönt det är och hur mycket jag njuter av att vara hemma.
Saknar såklart familjen och kommer göra väldigt mycket framöver men inget går upp emot att få vara hemma hos sig själv.
Jag njöt till och med av att diska min disk och att plocka rätt i lägenheten.

Jag ska roa mig med liknande under resten av dagen också.
Det är massa praktiska saker som behövs göras.
- Rensas bland post, få in viktiga papper och räkningar i respektive pärmar.
- Packa upp resväskan.
- Beställa kurslitteratur. (klart)
- Vänta på ett viktigt samtal och kanske behöva ta ett riktigt svårt beslut.
- Rensa garderoben (vilket jag nog inte kommer göra än på ett bra tag, det är så tråkigt!)
- Få upp lite tavlor och beställa förstoringar på bilder så att min fotovägg kommer upp nångång.
- Sätta upp hallampan som legat i köket alldeles för länge.
- Sätta igång och förbereda pluggandet.

Det bästa av allt är nog att det mesta inte ens känns jobbigt, det känns riktigt roligt :)


Honey I'm home ;)


Kommentarer
M A L I N säger:

skönt att det känns bra :D

2009-08-24 | 16:32:22
Bloggadress: http://www.malinh.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback