Mysmiddag med de bästa



Det blev ingen fotbollsmatch i torsdag, i ren protest hoppade jag av hos Mikaela när Marcus skulle åka, och jag ångrar det inte. Filmmys med henne eller fotbollsmatch i regnet? Valet för min del var då inte så svårt.


Igår började vi dagen med IKEA och det hittades en del och längtades ännu mer efter ett hus att fylla på saker i.
Vi hann också med både systemet och en tur till Freeport i Kungsbacka.
Sen vart det stressist, på 40 minuter skulle jag hinna handla några ingredienser till kladdkaka som fattades, baka den och grädda den(den skulle stå i ugnen i 40min!) och hinna möta upp Sandra.
En omöjlighet, så istället så fick jag hämta Sandra så hon fick komma till mig en stund så kladdisen skulle bli klar och hinna svalna.

Sen begav vi oss upp mot Stella, där avnjöts det för första gången i mitt liv - sushi, och jag gillade det!
Mickan stod för förrätten (vilket då var sushin).
Stella stod för huvudrätt vilket var en pasta med sås.
Sen blev det kladdis och massa snacks.


Min mage mår inte helt okej idag ska jag tala om.
Men kvällen var otroligt mysig och den var med precis rätt människor.
Det är tråkigt att Stella bara var här för att säga hej då till oss, men på återseende säger jag.


/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback