091207 - Måndag



Idag vet jag inte vad som tagit åt mig, hela min energi försvann helt ur kroppen och allt jag helst skulle göra nu är att bädda ner mig och mysa hela kvällen. Men, så är inte verkligheten, jag ska tvätta nu, måste köpa tvättmedel. Gaah.  Såna i-landsproblem, men jag har varken lust eller ork. "Konstigt" att Marcus alltid bokar tvättid när inte han är hemma och kan fixa med det, undrar varför?


Nej nu ska jag inte vara bitter.
Men jag känner att stressen belägrar min kropp.
Jag längtar till nästa torsdag, då är både omtenta och redovsning avklarat och jag kan ta jullov med gott samvete!


/A

Kommentarer
Cuongphan säger:

Fin blogg du har :)

2009-12-07 | 16:05:05
Bloggadress: http://cuongphan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback