2a advent



Idag är det andra advent, jag vetetusan vart den här veckan tog vägen? Den bara sprang förbi.
Vet inte om jag ska tycka att det är bra eller skrämmande att tiden går så fort.
Något som är positivt är i alla fall att det äntligen börjar närma sig hemresa, jag längtar fruktansvärt mycket!

Tog en tur på stan med Marcus, verkligen iiskallt, men nu har han fixat alla klappar.
Tog en mysig fika på viskan och pratade lite framtid.
Just nu är vi båda överrens om att Borås inte är något för oss, vi trivs jättebra, men vi vill hemåt. Det kanske inte blir än på ett par år (minst 1½ eftersom jag har så långt kvar i skolan) men det känns ändå bra att prata om det och försöka ha någon gemensam plan. Man vet aldrig hur framtiden ser ut ändå även om man försöker att planera den.


Jag känner mig väldigt kluven och har gjort det ett tag, jag är både lycklig och olycklig på samma gång, hur hänger det ihop? Det känns ibland som att något fattas.


Nu ska jag mysa ner mig i soffan bredvid Marucs och sova en liten stund, sen blir det plugg resten av eftermiddagen/kvällen. Ska nog försöka slänga upp lite stjärnor och ljusstakar också, det vore på tiden ;)


Imorn kommer Mikaela hem från Thailandet! <3



/A

Kommentarer
Heyli säger:

Hej! Du deltog i en tävling hos mig där man kunde vinna ett armband med valfri text, tävlingen är avslutad nu och jag lottade fram en vinnare men tyvärr blev det inte du, MEN du har ändå en chans att vinna ett, har valt ut 12 stycken jag tyckte hade extra bra ord/meningar och du är en av dem! Det enda som krävs för att du ska vinna är att du får flest röster, så skicka dina läsare hit http://heyli.blogg.se/2009/december/rosta-pa-din-favorit.html för att rösta på dig nu om du vill vinna! Lycka till!

2009-12-06 | 23:23:03
Bloggadress: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback