December, har du nåra hjältar kvar? Då är du en sällsynt art, den sista i sitt slag.



Kalendern slog över på December och graderna sjönk till minus, jag gillar't!
Det finns inget härligare än kall frisk luft såhär vintertid.
Jag antar att jag inte kommer få se röken av någon snö, men så länge det är minus så regnar det heller inte ; )

Idag börjar jag halv tio, värsta lyxen. Slutar tolv och då blir det bibblan med färgeri plugg (omtenta).
Denna gången ska det sitta som ett smäck den 17e eller när tentan nu är, jag ska fasiken försöka få VG, en riktig revansh mot min första omtenta.


Ska se om jag kanske hinner med lite träning också, det har varit alldeles för dåligt med det nu ett tag.
Tiden har inte riktigt funnits till, för mycket annat i vägen hela tiden. Men nu så.


Jag hade bestämt godisförbud fram till jul, men jag har tagit tillbaka det.
Hur dum får man vara när man bestämmer det innan jul OCH har en chokladkalender som bara väntar? haha, knasigt.
Så mitt förbud får vänta till Januari, eller Februari, och då gäller det fyra veckor, inte tre.
Det blir bättre så :) men nu ska jag såklart försöka hålla ned min chips/godiskonsumtion i alla fall, även om jag fortfarande i alla fall får äta på helger.


Nu är det dags att göra sig fin för dagen.

Ha en bra dag alla!


/A

Kommentarer
Stella säger:

lycka till med tentan! kommer säkert gå prima!



plugga på distans är.. hrm. låt mig säga så här - min självdisciplin är verkligen inte vad den borde vara, men deadlines måste hållas, så det är mkt stress här och mycket sista minuten plugg. inte alltid så bra. det tar ett tag att komma in i det, och jag kan sakna att gå på föreläsningar, det är sjukt underskattat. men skippar man att plugga kör man, och då blir det inget csn, bättre att plugga och faktiskt få sina betyg. jag vill ju vara klar om ett år också, och stå där med examen i hand :)

2009-12-02 | 11:30:10
Bloggadress: http://morganandstella.blogspot.com
LINA VERONICA säger:

Haha, ja jag har varit så otroligt dålig på att uppdatera och har varit bloggtrött som bara den men nu är jag igång igen! :D



Tack så mycket! :) Det var verkligen kanon och kunde inte komma lägligare! :)

2009-12-02 | 17:39:50
Bloggadress: http://linaveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback