Fjärde advent



Idag tänder vi det fjärde ljuset.
Detta är sista helgen i Borås, nästa gång är det ett nytt år med nya möjligheter.
Idag ska jag mest bara fixa och dola inför hemresan på tisdag, jag längtar såå mycket.

Slog in alla paket igår, var klar vid ett i natt ;)
Ska fixa de två sista, eller kanske fyra(?) under dagen.
Ska även baka lite julgodis.


Det ska bli så himla skönt att få komma hem. Jag saknar familjen och städerna otroligt mycket.
Det var som Malin sa igår "Jag kunde aldrig tro att jag kunde sakna Karlskoga" och precis så känner jag nu, jag trodde nog aldrig att jag skulle säga att jag saknar Degerfors, men det gör jag!
Säga vad man vill om hålan men där finns många lyckliga minnen kvar och det kommer ingen kunna ta ifrån mig.


Ska bli härligt med riktig ledighet, även om jag kommer att försöka plugga lite också emellanåt.



Nu ska jag ta mig en lång dusch, Marcus är på fotboll på jag ska passa på att dra på lite go musik och bara slappa.
Sen ska jag ta fram min kreativa sida som har legat undantryckt alldeles för länge!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback