Härlig kväll



Då var denna kväll snart till ända. Har haft det supermys med pepparkaksbak och idol-final tittande med två väldigt speciella vänner.

Nu är jag helt slut i huvudet efter en dag utan mat, jag vet jag är dum, men ibland glömmer jag helt enkelt bort att äta och idag var inget undantag. Har städat hela dagen och när jag väl insåg att jag borde äta något så fanns det ingenting som jag var sugen på. Jag får sota för det nu och jag har enbart mig själv att skylla ;)

Har öppnat en chipspåse och njuter lite av ensamheten, ibland är det riktigt skönt att vara helt ensam med sina tankar faktiskt. Marcus får gärna ha en natt borta ibland, men dock inte för ofta ;)

Ska alldeles strax krypa ned i sängen och se resten av sex and the city filmen som går på tvn just nu.
Jag hade bokat in step för imorgon men jag avbokar den och njuter av en sovmorgon, sen är det PLUGG som gäller hela jäkla helgen, roligare än så blir det inte, tyvärr.


Sov så gott

/A

Kommentarer
N I L M A säger:

det lät som en trevlig kväll det!

2009-12-12 | 16:38:00
Bloggadress: http://nilma.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback