lite kvällsprat



Behöver jag säga igen att jag älskar vädret? Troligtvis inte, men jag gör det ändå.
Det är kallt och det är underbart! Hoppas verkligen att det håller i sig till imorgon, då ska jag nog ta med mig lurarna ut på en promenad, myys.


Har precis ätit mat från Burger King, fy på oss, men skam vad gott det var.
Vardagslyx när fikan inte blev av. Min mage gillade det dock inte speciellt mycket men den har knorrat hela dagen ändå så nu gör jag uppror mot den.


Kvällen bjuder nog inte på så mycket mer än mys.
Morgondagen bjuder på plugg, hemma eller bibblan har jag dock inte bestämt än.
Känner egentligen för en hemma-mysdag så jag kanske slår på lite kaffii imorgon och sätter mig i köket med lite go musik.


Jag och M letar febriilt efter ett nintendo wii, så nu vakar jag som en hök över blocket ;)


god kväll med er!


/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback