Sista runda på stan för i år.



Precis hemkommen från en ganska lång runda nere på stan.
Ibland är det riktigt mysigt att kila runt, titta och fundera för sig själv. Med lite musik i öronen så är omvärlden som bortblåst.
Nu har jag hämtat ut nödvändiga mediciner så nu ska jag nog klara mig över jul ;)
Laddade även upp med lite panodil, festligheter tenderar att ge mig huvudvärk.

Har fixat det som felade för mig igår, så idag ska två klappar fixas.
Hittade en till mamma och pappa också, inte klockren, men det får duga. Om inte annat vill jag ha den själv ; )

Har slagit till och köpt mig ett rött (ja RÖTT!) läppstift, soo not me.
Jag hittade inget roligt i klädväg så ett rött läppstift kanske kan pigga upp en tråkig outfit? Vi får se om jag vågar använda det ;) Jag har en vision och den är väldigt bra.


Humöret är på topp igen.
Det känns som jag har jordens pms om dagarna, fast jag vet att jag inte har det eftersom mina minipiller tagit bort alla såna besvär. Men humöret dalar upp och ned hela tiden.
Den kalla stadsturen gjorde dock mitt humör strålande, så nu har jag tänkt fortsätta i de banorna.
Ska slänga på lite mat och sen fixa sista julklapparna.


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback