090204 Onsdag



Det är bara onsdag, det känns dock som om denna vecka har varit otroligt lång.
Kanske beror det på att vi spenderade helgen i skolan också.
I alla fall så struntade jag i halva dagen idag. Jag tog mig nätt och jämt upp till trikån imorse.
Har sovit otroligt dåligt i natt, haft ont i magen och huvudet och drömt mardrömmar.
Etiken vi har vid ett känns inte det minsta lockande så jag hoppar den idag. Kanske dumt när det var sista föreläsningen innan vårn redovisning i ämnet men...

Jag ska försöka få klart lite plugg som hänger efter mig nu under dagen.
Först ska jag dock ta mig i väg till göta för att hämta mitt H&M paket = )

Fårn 16-20 ska jag/vi tvätta. Det är ju så himlarns tråkigt men det måste ju göras det med. . .


På Fredag är det dags för Degerfors. Det ska bli skönt att träffa familjen igen.
Myspysa med kissekatterna. Förövrigt ska min gamla missedam till veterinären imorgon och jag känner mig lite nervös.
När jag var hemma över jul kände jag att hon hade en stor knöl under magen och den är tydligen fortfarande kvar så mamma ska ta henne till veterinären i morgon.
Jag hoppas såklart på det bästa. Mamma har i alla fall lovat mig att om det skulle vara allvarligt att jag i alla fall ska få vara med och säga hej då om det skulle bli så...
Min lilla missi...



/A

Kommentarer
Fru Evelina säger:

uuusch då, hoppas det inte är nåt farligt med missen!!



hoppas allt går finemang med skolan också =)



kramar

2009-02-04 | 20:39:39
Bloggadress: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback