090205 Torsdag


Labben imorse var riktigt skoj och jag har verkligen fått kläm på det där nu ; )

Starkdagen på skolan var verkligen inte speciellt lyckad enligt mig. Företagen verkade knappt vilja prata med en och man skulle i princip veta precis allt om dom redan för att kunna fråga eller så fick man registrera sig på internet. typ.
Gratis klippningarna var ju också fulla så vi fick inte ut mycket av dagen inte.
Det bäst var kaffet på viskan tillsammans med Mikaela : )


Jag har beslutat mig för att jag ska ha en mysig hemma kväll och struntar i träningen idag.
MEN, imorgon går jag upp i tid för att hinna dit innan vi åker mot Degerfors.
Så jag lär befinna mig där runt 9-10 senast.
Tror ni jag kommer gå dit eller göra som vanligt ? ; )


Jag borde också se till att packa inför hemfärden imorgon så slipper jag göra det imorn.
Ska ha med träningskläder faktiskt, jag och Elin ska spela badminton på söndag, wiiie.


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback