090217 Tisdag



Jag har inte riktigt prioriterat bloggen det senaste.


Det blev ingen promenad i fredags, det blev en älskvärd fetaost baguette på viskan och sen hem till Mikaela för att skriva arbete.

Kvällen bjöd på got mat, potatisgratäng, fläskfilé och stekta champinjoner.
Lite mys till Let's Dance och en ångest attack när jag insåg att det var en vecka sen morfar lämnade oss.
Speciellt svårt vid just halv elva tiden på kvällen då vi befarar att det hela skedde.
Kollade även ett par avsnitt scrubs, love it.


Lördagen, alla hjärtans, bjöd på en runda på stan och en liten promenad med M.
Det blev aldrig kina mat, vi insåg båda att ingen egentligen var sugen på det.
Så vi experimenterade ihop lite med scampi och det blev otroligt gott!
Kommer att göras igen vill jag lova.
Kollade på melodifestivalen och jag såg i söndags att jag inte var den enda som inte kunde undgå killen i Heat med tights.

Söndagen bjöd på träning faktiskt.
Ska verkligen komma igång ordentligt nu.
Dock blir jag otroligt illamående men det beror väl på den dåliga kondisen.
Sen skrev jag klart det sista av arbetet och skickade in.

Gårdagen bjöd på labb på förmiddagen.
Sen knatade jag hem och sov i princip hela dagen.
Min mage gör ont och den knorrar sig.
Jag vet inte, men jag antar att det beror på allt som hänt senaste tiden.
Har ont i magen i dag med och tur är väl att jag är ledig.
Hoppas att det gått över till imorgon.
Jag försöker kurera den med smörgåsrån och nyponsoppa.


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback